Nejčastější otázky - Luxusní pera

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

V pořádku

Chci se zeptat

Je možné, aby mi zásilku na Uložence vyzvedl někdo jiný?

Ano, zásilku může vyzvednout libovolná osoba, která zná číslo zásilky, tzv. ID, které Vám přijde v SMS zprávě a e-mailem.

Mohu si na výdejním místě Uloženky zboží prohlédnout?

Bohužel ne. Uloženka je přepravní společnost s vlastní sítí specializovaných výdejních míst. Nejedná se o naši pobočku nebo prodejnu, proto zde není možné si zboží prohlédnout ani na místě zakoupit. Výdejní místa Uloženky slouží pouze k vyzvednutí zásilek.

Jak rychle odesíláte zboží?

Pokud je zboží skladem, tak ho odesíláme maximálně následující pracovní den.

 

Pokud skladem není, je uvedena u každého produktu jeho dostupnost. Ta znamená, za jakou dobu zboží naskladníme a odešleme. Podle zvoleného způsobu dopravy je pak potřeba připočítat cca 1 pracovní den, než Vám bude zboží doručeno.

Lze gravírovat všechny pera?

Gravírování lze zpracovat pouze na kovová pera. U per, která lze gravírovat, je možnost i barva gravírování uvedena v detailu konkrétního pera. V případě jakéhokoliv dotazu nás kontaktujte na tel. čísle +420 777 163 855.

Kam gravírování na pera umísťujete?

Záleží na konkrétním modelu pera. Ve většině případů umísťujeme gravírování u kuličkových i plnicích per pod klip, na pozici pro praváka. U většiny per, která lze gravírovat, je barva i umístění gravírování uvedeno v detailu konkrétního pera. Ukázku gravírování najdete zde: Gravírování per.

Je možné si zvolit barvu gravírování?

Bohužel barvu gravírování zvolit nelze. Vždy záleží na materiálu, ze kterého je pero vyrobeno. Barva gravírování je uvedena u každého pera v detailu produktu - "Parametry zboží".

S perem se nebude delší dobu psát. Jak jej skladovat?

Pokud víte, že perem nebudete delší dobu psát, je dobré jej vyprázdnit a vyčistit od inkoustu. Je dobré hrot namočit do vlažné destilované vody. Nečistota v hrotu by měla povolit. Pokud je hrot úplně ucpaný, můžete jej nechat ponořený ve vodě celou noc. Čistit se dá i konvertorem nasátím a vytlačením destilované vody do a z pera.

Jaké plnicí pero pro leváka?

Každému vyhovuje něco jiného, ale v zásadě leváci potřebují hlavně inkoust, který rychle schne. Někteří výrobci (Lamy, Online, Faber Castell) vyrábí přímo pera s hroty určené přímo levákům.

Plnicí pero vynechává nebo nepíše vůbec, i když tam je inkoust. Co s tím?

Zřejmě jste perem delší dobu nepsali nebo jste používali nekvalitní inkoust a ten v peru zaschl. Vyčistěte jej dle návodu výše.

Jak často plnicí pero čistit? A jak jej čistit?

Na to nelze jednoznačně odpovědět. Záleží jak často s perem píšete, jaký používáte inkoust atd. Doporučujeme jej čistit v řádu několika týdnů. Pokud používáte dokumentní inkoust, tak doporučujeme čistit hrot častěji, nejideálněji po každém použití. Dokumentní inkoust je totiž kyselejší.

A jak se čistí? Je dobré hrot namočit do vlažné destilované vody. Nečistota v hrotu by měla povolit. Pokud je hrot úplně ucpaný, můžete jej nechat ponořený ve vodě celou noc. Čistit se dá i konvertorem nasátím a vytlačením destilované vody do a z pera.

Jak plnit plnicí pero konvertorem?

Konvertor zasunete do pera místo bombičky. Hrot ponoříte do inkoustu. Konvertor vyprázdníte (otočením či stlačením) a inkoust natáhnete do konvertoru. Pak už stačí jen hrot utřít např. papírovou utěrkou.

Jak postupovat v případě vrácení do 14 dní?

Bližší informace, jak postupovat v případě vrácení zboží do 14 dní najdete v Reklamačním řádu.

Jak mohu zboží reklamovat?

V případě reklamace nás neváhejte kontaktovat na náš e-mail obchod@luxusni-pera.cz nebo telefonicky na telefonním čísle +420 773 163 895. Naši pracovníci Vám ochotně s reklamací poradí.

 

Bližší informace, jak postupovat při reklamaci najdete v Reklamačním řádu.