Nejčastější otázky - Luxusní pera

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

V pořádku

Doporučujeme naše další e-shopy:

Luxusní nože

Luxusní holení

Zippo zapalovače

Chci se zeptat

Je možné, aby mi zásilku na Uložence vyzvedl někdo jiný?

Ano, zásilku může vyzvednout libovolná osoba, která zná číslo zásilky, tzv. ID, které Vám přijde v SMS zprávě a e-mailem.

Mohu si na výdejním místě Uloženky zboží prohlédnout?

Bohužel ne. Uloženka je přepravní společnost s vlastní sítí specializovaných výdejních míst. Nejedná se o naši pobočku nebo prodejnu, proto zde není možné si zboží prohlédnout ani na místě zakoupit. Výdejní místa Uloženky slouží pouze k vyzvednutí zásilek.

Jak rychle odesíláte zboží?

Pokud je zboží skladem, tak ho odesíláme maximálně následující pracovní den.

 

Pokud skladem není, je uvedena u každého produktu jeho dostupnost. Ta znamená, za jakou dobu zboží naskladníme a odešleme. Podle zvoleného způsobu dopravy je pak potřeba připočítat cca 1 pracovní den, než Vám bude zboží doručeno.

Lze gravírovat všechny pera?

Gravírování lze zpracovat pouze na kovová pera. U per, která lze gravírovat, je možnost i barva gravírování uvedena v detailu konkrétního pera. V případě jakéhokoliv dotazu nás kontaktujte na tel. čísle +420 777 163 855.

Kam gravírování na pera umísťujete?

Záleží na konkrétním modelu pera. Ve většině případů umísťujeme gravírování u kuličkových i plnicích per pod klip, na pozici pro praváka. U většiny per, která lze gravírovat, je barva i umístění gravírování uvedeno v detailu konkrétního pera. Ukázku gravírování najdete zde: Gravírování per.

Je možné si zvolit barvu gravírování?

Bohužel barvu gravírování zvolit nelze. Vždy záleží na materiálu, ze kterého je pero vyrobeno. Barva gravírování je uvedena u každého pera v detailu produktu - "Parametry zboží".

S perem se nebude delší dobu psát. Jak jej skladovat?

Pokud víte, že perem nebudete delší dobu psát, je dobré jej vyprázdnit a vyčistit od inkoustu. Je dobré hrot namočit do vlažné destilované vody. Nečistota v hrotu by měla povolit. Pokud je hrot úplně ucpaný, můžete jej nechat ponořený ve vodě celou noc. Čistit se dá i konvertorem nasátím a vytlačením destilované vody do a z pera.

Jaké plnicí pero pro leváka?

Každému vyhovuje něco jiného, ale v zásadě leváci potřebují hlavně inkoust, který rychle schne. Někteří výrobci (Lamy, Online, Faber Castell) vyrábí přímo pera s hroty určené přímo levákům.

Plnicí pero vynechává nebo nepíše vůbec, i když tam je inkoust. Co s tím?

Zřejmě jste perem delší dobu nepsali nebo jste používali nekvalitní inkoust a ten v peru zaschl. Vyčistěte jej dle návodu výše.

Jak často plnicí pero čistit? A jak jej čistit?

Na to nelze jednoznačně odpovědět. Záleží jak často s perem píšete, jaký používáte inkoust atd. Doporučujeme jej čistit v řádu několika týdnů. Pokud používáte dokumentní inkoust, tak doporučujeme čistit hrot častěji, nejideálněji po každém použití. Dokumentní inkoust je totiž kyselejší.

A jak se čistí? Je dobré hrot namočit do vlažné destilované vody. Nečistota v hrotu by měla povolit. Pokud je hrot úplně ucpaný, můžete jej nechat ponořený ve vodě celou noc. Čistit se dá i konvertorem nasátím a vytlačením destilované vody do a z pera.

Jak plnit plnicí pero konvertorem?

Konvertor zasunete do pera místo bombičky. Hrot ponoříte do inkoustu. Konvertor vyprázdníte (otočením či stlačením) a inkoust natáhnete do konvertoru. Pak už stačí jen hrot utřít např. papírovou utěrkou.

Jak postupovat v případě vrácení do 14 dní?

Bližší informace, jak postupovat v případě vrácení zboží do 14 dní najdete v Reklamačním řádu.

Jak mohu zboží reklamovat?

V případě reklamace nás neváhejte kontaktovat na náš e-mail obchod@luxusni-pera.cz nebo telefonicky na telefonním čísle +420 773 163 895. Naši pracovníci Vám ochotně s reklamací poradí.

 

Bližší informace, jak postupovat při reklamaci najdete v Reklamačním řádu.