Je možné, aby mi zásilku na Uložence vyzvedl někdo jiný?
Ano, zásilku může vyzvednout libovolná osoba, která zná číslo zásilky, tzv. ID, které Vám přijde v SMS zprávě a e-mailem. |
Mohu si na výdejním místě Uloženky zboží prohlédnout?
Bohužel ne. Uloženka je přepravní společnost s vlastní sítí specializovaných výdejních míst. Nejedná se o naši pobočku nebo prodejnu, proto zde není možné si zboží prohlédnout ani na místě zakoupit. Výdejní místa Uloženky slouží pouze k vyzvednutí zásilek. |
Jak rychle odesíláte zboží?
Pokud je zboží skladem, tak ho odesíláme maximálně následující pracovní den.
Pokud skladem není, je uvedena u každého produktu jeho dostupnost. Ta znamená, za jakou dobu zboží naskladníme a odešleme. Podle zvoleného způsobu dopravy je pak potřeba připočítat cca 1 pracovní den, než Vám bude zboží doručeno. |
Lze gravírovat všechny pera?
Gravírování lze zpracovat pouze na kovová pera. U per, která lze gravírovat, je možnost i barva gravírování uvedena v detailu konkrétního pera. V případě jakéhokoliv dotazu nás kontaktujte na tel. čísle +420 773 163 895. |
Kam gravírování na pera umísťujete?
Záleží na konkrétním modelu pera. Ve většině případů umísťujeme gravírování u kuličkových i plnicích per pod klip, na pozici pro praváka. U většiny per, která lze gravírovat, je barva i umístění gravírování uvedeno v detailu konkrétního pera. Ukázku gravírování najdete zde: Gravírování per. |
S perem se nebude delší dobu psát. Jak jej skladovat?
Pokud víte, že perem nebudete delší dobu psát, je dobré jej vyprázdnit a vyčistit od inkoustu. Je dobré hrot namočit do vlažné destilované vody. Nečistota v hrotu by měla povolit. Pokud je hrot úplně ucpaný, můžete jej nechat ponořený ve vodě celou noc. Čistit se dá i konvertorem nasátím a vytlačením destilované vody do a z pera. |
Jaké plnicí pero pro leváka?
Každému vyhovuje něco jiného, ale v zásadě leváci potřebují hlavně inkoust, který rychle schne. Někteří výrobci (Lamy, Online, Faber Castell) vyrábí přímo pera s hroty určené přímo levákům. |
Plnicí pero vynechává nebo nepíše vůbec, i když tam je inkoust. Co s tím?
Zřejmě jste perem delší dobu nepsali nebo jste používali nekvalitní inkoust a ten v peru zaschl. Vyčistěte jej dle návodu výše. |
Jak často plnicí pero čistit? A jak jej čistit?
Na to nelze jednoznačně odpovědět. Záleží jak často s perem píšete, jaký používáte inkoust atd. Doporučujeme jej čistit v řádu několika týdnů. Pokud používáte dokumentní inkoust, tak doporučujeme čistit hrot častěji, nejideálněji po každém použití. Dokumentní inkoust je totiž kyselejší. A jak se čistí? Je dobré hrot namočit do vlažné destilované vody. Nečistota v hrotu by měla povolit. Pokud je hrot úplně ucpaný, můžete jej nechat ponořený ve vodě celou noc. Čistit se dá i konvertorem nasátím a vytlačením destilované vody do a z pera. |
Jak plnit plnicí pero konvertorem?
Konvertor zasunete do pera místo bombičky. Hrot ponoříte do inkoustu. Konvertor vyprázdníte (otočením či stlačením) a inkoust natáhnete do konvertoru. Pak už stačí jen hrot utřít např. papírovou utěrkou. |
Jak postupovat v případě vrácení do 14 dní?
Bližší informace, jak postupovat v případě vrácení zboží do 14 dní najdete v Reklamačním řádu. |
Jak mohu zboží reklamovat?
V případě reklamace nás neváhejte kontaktovat na náš e-mail obchod@luxusni-pera.cz nebo telefonicky na telefonním čísle +420 773 163 895. Naši pracovníci Vám ochotně s reklamací poradí.
Bližší informace, jak postupovat při reklamaci najdete v Reklamačním řádu. |